استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟
استراتژی بازاریابی دیجیتال استراتژی است که برای دستیابی به اهداف تجاری خاص از طریق کانال های آنلاین انجام می شود. استراتژی بازاریابی دیجیتال شما می تواند شامل استراتژی های پولی و ارگانیک، از جمله تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، تبلیغات رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و غیره باشد.
کمپین دیجیتال مارکتینگ بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال است. این کاربرد بخشی از استراتژی است. درست مانند زمانی که یک خدمه ساختمانی در حال ساخت یک آسمان خراش هستند، اغلب تیم های متعددی روی بخش های مختلف نقشه کلی کار می کنند. استراتژی دیجیتال مارکتینگ طرحی است از آنچه میخواهید در کانالهای دیجیتال به دست آورید و چگونه برای انجام آن برنامهریزی میکنید. یک کمپین دیجیتال مارکتینگ چیزی است که تیم بازاریابی شما برای تلاش برای دستیابی به آن اهداف، برنامه ریزی میکنند .
چرا به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال نیاز دارید؟
یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای موفقیت در دنیای تجارت مدرن ضروری است، خواه یک شرکت بزرگ باشید یا یک کسب و کار کوچک. ما اکنون تقریباً برای همه چیز از فضای دیجیتال استفاده می کنیم، از خرید مواد غذایی گرفته تا رزرو قرار ملاقات با پزشک
تعداد کاربران اینترنت در سراسر جهان در 10 سال اخیر
به این فکر کنید که شما یا افرادی که می شناسید چقدر زمان آنلاین می گذرانید. درصد زیادی از روزهای ما در وب سپری میشود، از نگاه کردن به تلفنتان تا تماشای آخرین سریالهای در حال پخش در اینترنت و سایت های پخش آنلاین. هر پلتفرمی که مشتریان بالقوه شما به آن دسترسی دارند، یک فرصت بالقوه بازاریابی برای شماست. شما باید بتوانید به صورت آنلاین رقابت کنید. نه تنها کانال های دیجیتال موثر هستند، بلکه رقبای شما در حال حاضر در آنجا حضور دارند و مشتریان بالقوه را از شما می دزدند. بعلاوه، اکثر مشتریان احتمالی شما در این روزگار انتظار حضور آنلاین مناسبی از کسب و کار شما دارند.
مبانی استراتژی دیجیتال مارکتینگ
سئو ( بهینه سازی موتور جستجو )
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی ( شبکه های اجتمایی از جمله ، اینستاگرام و یوتوب )
بازاریابی از طریق ایمیل مارکتینگ
تبلیغات کلیکی ( پرداخت به ازای هر کلیک )
چگونه استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بسازید
مرحله 1: مطمئن شوید که پایه های دیجیتال شما در جای خود قرار دارند
مرحله 2: اهداف را تعریف کنید
مرحله 3: شخصیت های خریداران را درک کنید
مرحله 4: تمام دارایی های دیجیتال موجود را ارزیابی کنید
مرحله 5: نقشه خود را ترسیم کنید
اگر به فکر راه اندازی کسب و کار دیجیتال خود هستید تیم نت لند همراهتان خواهد بود ، بهترین تیم طراحی سایت در قزوین و بهترین آموزش طراحی سایت در قزوین را باما تجربه کنید