نحوه یافتن کلمات کلیدی با ترافیک بالا توسط بهینه‌سازی موتورهای جستجو

کمک به بهینه‌سازی موتورهای جستجو با کلمات کلیدی استراتژیک شناسایی مشتریان بیشتر با تعیین بهترین کلمات کلیدی برای رتبه‌بندی

در گذشته، رتبه‌بندی برای کلمات کلیدی کار آسانی بود. می‌توانسته باشد که محتوای بی‌ارزشی در صفحه قرار داشته باشد، اما تا زمانی که کلمات کلیدی چندین بار در آن جا قرار می‌گرفت، صفحه رتبه می‌بیند. اما اکنون با پیشرفت الگوریتم‌های موتورهای جستجو و وجود محتوای بسیار بیشتر در وب، رتبه‌بندی بسیار سخت‌تر شده است و مجموعه‌ای از قوانین سخت‌گیرانه برای پیروی از آنها وجود دارد.

کلمات کلیدی مهم‌ترین مرحله در فرایند بهینه‌سازی موتورهای جستجو هستند. کلمات کلیدی که وب‌سایت خود را برای آنها بهینه‌سازی می‌کنید می‌توانند صدها بازدیدکننده آنلاین را به شما بیاورند یا صفر. عوامل بسیاری وجود دارند که تصمیم گیری در مورد رتبه‌بندی برای آنها را تشکیل می‌دهند.

برای شما به عنوان صاحب کسب و کار چقدر اهمیت دارد؟ رتبه‌بندی برای یک کلمه کلیدی خاص، یا هدف‌گیری ترافیک مناسب؟ اغلب اوقات، شرکت‌ها به بازاریابان دیجیتال خود با قاطعیت در مورد کلمات کلیدی خاصی که می‌خواهند برای آن رتبه بگیرند می‌آیند، و در اینجاست که چرا این خطرناک است-

آیا تحقیقاتی انجام داده‌اند تا بدانند که آیا این بهترین فرصت رتبه‌بندی است؟

بسیار اوقات پاسخ منفی است و این امر قابل قبول است. شما مشغول اداره کسب و کار هستید. به عنوان بهینه‌سازی موتورهای جستجوی شما، وظیفه ما است که تحقیقات را انجام دهیم و به شما بهترین رویکرد برای یافتن ترافیک طبیعی که در نهایت به سرنخ تبدیل می‌شود، ارائه دهیم.

بیایید با فرایند تحقیقات کلمات کلیدی و اتفاقی که پس از تحقیقات رخ می‌دهد، شروع کنیم.

یافتن کلمات کلیدی که بیشترین ترافیک را به دنبال دارند برای این مثال، ما از پائولا، فروشنده گل، برای یافتن کلماتی که باید برای وب‌سایت جدید خود هدف قرار دهد، استفاده خواهیم کرد. او تصمیم گرفت که مهم‌ترین خدمات وب‌سایت باید بر روی بوکه‌ها، ترتیبات عروسی و گل‌های تزیینی تعطیلات باشد، که هر کدام در جنوب شرقی شهر گیلبرت، مزا و چندلر هدف قرار می‌گیرند.

پس از داشتن یک نقطه شروع با خدمات و شهرهای مورد هدف، می‌توانیم ایده‌های جدیدی را ضربه بزنیم، بسازیم و جمع‌آوری کنیم.

ابزارهای استفاده شده برای فرایند تحقیقات کلمات کلیدی Google AdWords- برنامه‌ریز کلمات کلیدی برنامه‌ریز کلمات کلیدی ابزارهای مختلفی را ارائه می‌دهد. یکی از مورد علاقه‌های ما ضربه دهنده فهرست کلمات کلیدی است. این امکان را به شما می‌دهد که تمام خدمات خود را در یک ستون و شهرهای هدف خود را در ستون دیگر وارد کنید تا تمام کلمات کلیدی خود را با هر شهری که در آن هدف قرار می‌گیرید، ترکیب کنید.

تحقیقات کلمات کلیدی

Moz- سختی کلمات کلیدی ابزار سختی کلمات کلیدی توسط Moz به شما اجازه می‌دهد تا دیدگاه دومی را در مورد ترافیک جستجوی خود بدست آورید. استفاده از بیش از یک ابزار در فرایند تحقیقات کلمات کلیدی مهم است زیرا این امکان را به ما می‌دهد تا ایده بهتری از ترافیک جستجوی واقعی به دست آوریم به جای اعتماد فقط به یک منبع.

تحقیقات کلمات کلیدی

این امتیاز سختی رقابت را مقایسه می‌کند و به ما نشان می‌دهد که رتبه‌بندی برای آن چقدر سخت است. اگر رقابت بیش از حد بالا باشد، می‌توانیم در مورد آن فکر کنیم که آیا ارزش تلاش برای رتبه‌بندی براساس ترافیک ماهانه که دریافت می‌کند، دارد یا خیر.

UberSuggest این ابزار همه‌چیز را پوشش می‌دهد. برای دریافت ایده‌های بیشتر در مورد کلمات کلیدی مرتبط دیگری که ممکن است به آنها فکر نکرده باشید، بسیار عالی است. این ابزار کلمه کلیدی را با هر حرف الفبا ترکیب می‌کند تا به شما بسیاری از ترکیبات کلمات کلیدی دیگر بدهد.

تحقیقات کلمات کلیدی

همچنین عالی است که از منابع مختلفی برای تحقیقات کلمات کلیدی خود استفاده کنید و نتایج را مقایسه کنید تا یک تصویر کاملتر از میزان ترافیک و سختی رقابت را به دست آورید. این اطمینان را به شما می‌دهد که تصمیماتتان در مورد بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای ترافیک بالا، بر اساس داده‌های قوی و قابل اعتماد است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *